Kaip atlikti pilvo savimasažą

2011-04-29

pilvasTęsiu Activia eksperimentą bei įrašų apie plokštesnį pilvą grandinę. Praėjusiame įraše kalbėjau apie tai, kad norint gyventi (beveik) be streso reikia keisti gyvenimo būdą, tačiau kuo puikiausiai suprantu, kad nėra įgyvendinama lengvai ir greitai. Viskas prasideda nuo mažų žingsnelių, kurie tampa įpročiais ir smarkiai įtakoja pokyčius. Šiandien noriu papasakoti apie pilvo savimasažą kaip puikią priemonę virškinimo gerinimui bei streso įtakos mažinimui, jis taip pat padeda esant skausmingoms menstruacijoms, nemigai. Prieš keletą metų tai išbandžiau „Gyvenimo dirbtuvių” seminare.

Nuostabu, kai gali nueiti pasidaryti masažo į saloną, dar nuostabiau – kad pats sau jį gali pasidaryti! Kiekvieną kartą atlikdamas masažą, pasirūpink, kad Tau niekas netrukdytų, stenkis atsipalaiduoti, tuomet sulauksi puikaus poveikio. Masažui gali naudoti virškinamąjį traktą veikiančius (pipirmėtės, imbieras, pankolis), skausmą malšinančius ar tiesiog atpalaiduojančius (levandos, bergamočių, kvapiųjų kanangų) eterinius aliejus. Masažą atlik ant švarios odos.

1. Patogiai atsigulk ant nugaros. Vieną ranką uždėk ant kitos ir padėk ant dešiniosios pilvo dalies. Po šonkauliais suk apskritimą kairės pusės link, tada žemyn pilvo link. Pastoviu ritmu pakartok keletą kartų.

2. Kaire ranka pilvą masažuok aštuoniuke (lyg rankomis pieštum gulsčias aštuoniukes). Pakartok keturis kartus.

3. Iš dešinės į kairę sugnybk ir minkyk pilvą, grįžk atgal. Pakartok du kartus, paskui pamasažuok sukamaisiais judesiais.

4. Paprasčiausias būdas – vieną ranką uždėjus ant kitos sukti ratus laikrodžio rodyklės kryptimi.

Tegu Tavo pilvukas būna laimingas!

1 komentaras

Pasisakyti

RSS šaltinis šio įrašo komentarams